| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Andy Moderaattori

|
Lähetetty: Maanantai 16.11.2009 13:47 Viestin aihe: |
|
|
Nukkis on nähnyt Apulaudan useammin kuin meikä soittanut Jermainen kanssa keikan  _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Nukkis

|
Lähetetty: Maanantai 16.11.2009 15:50 Viestin aihe: |
|
|
| Chip kirjoitti: | | No huhhuh... Aikamoista tahtia on Nukkis pidelly... herää jo hieman huoli, että mitäs marraskuun jälkeen tapahtuu kun keikat loppuu...? |
Tilaisuus hankkia elämä? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Maijja
Liittynyt: 12 Syy 2006 Viestejä: 410 Paikkakunta: Paska Kaupunni
|
Lähetetty: Maanantai 16.11.2009 18:34 Viestin aihe: |
|
|
| Nukkis kirjoitti: | | Chip kirjoitti: | | No huhhuh... Aikamoista tahtia on Nukkis pidelly... herää jo hieman huoli, että mitäs marraskuun jälkeen tapahtuu kun keikat loppuu...? |
Tilaisuus hankkia elämä? |
Seurapaari hankkii elämän, lopettaa ryyppäämisen, ja alkaa opiskelemaan. Tai ainaki mahdollisuus olisi. Viikonloppuna se puhu, että meijän on etsittävä joku korvaava yhtye.
Säästyypä ainaki rahat johonki muuhun ku tuohon hiton matkustamiseen ja juopottelluun. (tosin luulen että toista voi tapahtua muutenki.)
Ittellä keikkojen lukumäärä keikkuu kasinkympin ja ysikympin välissä. Viime kesä oli aika hiljaiseloa, mutta nyt syksyllä on tullu taas oltua. _________________ -Koskahan sinä oikein pystyt kohtaamaan asiat?
-Kun ne lakkaa ampumasta |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
eerika
|
Lähetetty: Tiistai 17.11.2009 0:13 Viestin aihe: |
|
|
UNIKLUBI _________________ Ne, jotka väittävät että olen luopunut jostain, eivät tiedä mitä minä omistan |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Larde

|
Lähetetty: Tiistai 17.11.2009 1:13 Viestin aihe: |
|
|
| eerika kirjoitti: | | UNIKLUBI |
yllättävää! _________________ "otin tikkaat ja nousin ensimmäiselle pilvelle. ponnistin siitä lähimmälle tähdelle ja katselin sieltä universumia. näky laittoi minut pidättämään henkeä. eihän näin pienen huuto voi kuulua edes nurkan taakse, miten siis oikea edes kuulisi kun kutsun.." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Lazzarella
|
Lähetetty: Torstai 19.11.2009 2:01 Viestin aihe: |
|
|
Oon ihan vaikuttunut näistä luvuista! Mahtava meininki, hyvä hyvä! En uskonut mitenkään todeksi silloin, kun eräs ystävättäreni väitti laskeneensa reilusti yli 50 keikkaa ristilleen..yhdessä kun kuljettiin, se tarkoittasi siis samoja lukemia myös omalle kohdalle. Tässä valossa tuntuu, että ihan mahdollistahan se onkin. Ensimmäistä keikkaa en yhtään muista..mutta sen muistan, kun tajusin yhtyeen tulevan kasvamaan vielä paljon suuremmaksi kuin edes uskoinkaan. Sillä keikalla eräs (kehno)lämmittelevä porvoolaispoppoo huudettiin säälimättä alas Lepakon lavalta (itse en hennonnut tähän osallistua, mutta enpä voi sanoa ettäkö olisi harmittanut). Vilkkaimmat vuodet ovat olleet ehdottomasti 96 ja 97. Keravan Hell on Wheels-kiertueella homma vähän väsähti. Eturiviin ei uskaltanut mennä, kun eihän se jengi enään kunnioittanutkaan yhteistä hauskanpitoa ja läheisiään, vaan siellä pikkuiset pusertuivat toisiinsa..ja takarivi oli siirtynyt jo niin kauas, että olisi tarvinnut äidiltä teatterikiikareita lainaksi nähdäkseen lempiukkeleitaan. No, kun vaihtoehtona on yhä Haapajärven lempparilehtikset, 07 jne. ja Semifinaali niin..
Tauon jälkeen on ollut mukava palata keikoille, vaikkakin seuraksi lähtijöitä on ollut jonkin verran vähemmän..Sen puolesta tämä yhtyeen tauko osui nappiin - en taida tietää ketä olisinkaan seuraavaksi uskaltanut riivata!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
taru-95
|
Lähetetty: Sunnuntai 29.11.2009 15:57 Viestin aihe: |
|
|
huimat kolme keikkaa takana, mutta luultavasti vielä monta edessä. aloitin keikoilla käymisen kesällä -08. ikä ja välimatkat rajoittaa keikoilla käyntiä aika paljon, muuten olisin kyllä nähnyt Apulantaa jo paljon enemmän. (: _________________ "Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kattila
Liittynyt: 26 Mar 2008 Viestejä: 34 Paikkakunta: Padasjoki/Turgu
|
Lähetetty: Keskiviikko 02.12.2009 16:32 Viestin aihe: |
|
|
| 127 keikkaa olen nähnyt. Ekan keikan näin 2003. Laskeskelin niin lauantain Tavastia oli mun tämän vuoden 82 keikka. Eli tämä vuosi on ollut ehdottomasti aktiivisin minun osaltani. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Larde

|
Lähetetty: Keskiviikko 02.12.2009 17:24 Viestin aihe: |
|
|
| kattila kirjoitti: | | 127 keikkaa olen nähnyt. Ekan keikan näin 2003. Laskeskelin niin lauantain Tavastia oli mun tämän vuoden 82 keikka. Eli tämä vuosi on ollut ehdottomasti aktiivisin minun osaltani. |
teikä on vetäny ihan hulluna noita keikkoja. _________________ "otin tikkaat ja nousin ensimmäiselle pilvelle. ponnistin siitä lähimmälle tähdelle ja katselin sieltä universumia. näky laittoi minut pidättämään henkeä. eihän näin pienen huuto voi kuulua edes nurkan taakse, miten siis oikea edes kuulisi kun kutsun.." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
minky
|
Lähetetty: Keskiviikko 02.12.2009 17:26 Viestin aihe: |
|
|
38 kymmenessä vuodessa. _________________ loisto on kuoleva kohtuun |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Mervi
|
Lähetetty: Tiistai 22.12.2009 21:48 Viestin aihe: |
|
|
Olen nähnyt Apulannan livenä viisi kertaa. Olen käynyt katsomassa Apulannan keikkaa näissä paikoissa: Valkeakosken työväen musiikkitapahtuma, Tuuloksen Kapakanmäki, Rukalla Kuusamossa, Wanaja Festivaalissa Hämeenlinnassa ja Verkatehtaalla Hämeenlinnassa.
Näillä keikoilla kävin katsomassa Apulantaa viimeisten kolmen vuoden sisään ja tämä vuosi lasketaan siksi kolmanneksi vuodeksi. Itse asiassa Apulantaa olen käynyt katsomassa kaikista eniten kuin ketään muuta bändiä tai artistia.
Voisin käydä elämäni aikana vaikka miljoonia kertoja Apulannan keikoilla, koska keikoilla tunnelma on aina yhtä mahtava kuin edellisinäkin kertoina. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|